niedziela, 17 kwietnia 2016

BARDZO ważne pytanie


 Jestem na skraju wytrzymałości.. A przez co? Przez tych cholernych Skrollversów! Już od tygodni... stop. Od miesięcy szukam członków tego versu, a znalazłam jedynie:
Nick Vanill
Creepy Friend
Domino
Schize
Soul Taker
I oczywiście The Skroll.
Przez te kilka miesięcy zdołałam znaleźć tylko 6 osób, a podobno jest ich 17! Z czego i tak nie jestem pewna, czy Domino jest w tym versie, bo chodzą plotki, że jest proxy Slenders... a największą zagadką dla mnie jest Kreis. Cholera wie gdzie on jest. Tak, wiem, trochę dziwne to - wprowadzam Skrollverse, a okazuje się, że prawie nic o nich nie wiem! No dobra, nie znam tylko członków... A najgorsze jest to, że ŻADNA informacja na ich temat nie jest potwierdzona.
Podsuniecie mi jeszcze parę członków tego versu?
Chcecie by Domino był w Slenderverse czy Skrollverse? (już nawet nie będę szukała informacji na jego temat, tylko palnę go do obojętnie jakiego versu...)
 No i to na tyle...

No to trzymajcie się, Koszmarki

Na wtorek kolejna notka. Chyba że jeszcze zdążę na jutro. Chyba.

2 komentarze:

  1. Wybacz ale w tym Ci nie pomogę. Sama dopiero obczajam Scrollverse i wkurza mnie to że jest o nich tak mało informacji a o Slenderverse to kurde wszyscy piszą '-'
    Daj Domino do Scrollversów :v
    Powodzenia w szukaniu~~

    OdpowiedzUsuń
  2. Tu masz mnóstwo informacji na ten temat (tam są wypisani wszyscy proxy Skrolla) https://www.wattpad.com/298036398-creepyinformator-czyli-wszystko-o-creepypastach

    OdpowiedzUsuń

Dni z życia CreepyPast 30

Witojcie w ostatniej części drugiej serii krapowatych fanfikszion! Nadal zamierzam po tym kontunować tą jakże urzekającą historię. Przecież...