piątek, 1 kwietnia 2016

Wróżby, dedyki, wiersze



Witajcie Koszmarki! Po długiej przerwie nareszcie powstałam z świata zmarłych ^^
Zrobiłam tutaj takie cuś i napisałam wierszyk xd.
A! Jeśli ktoś będzie chciał jakąś wróżbę lub dedyk to walic śmiało!

(wiem, nie jestem dobra w tych klockach xd)

  Miasto śpi, psy szczekają
tylko tamci coś urządzają -
Toby piecze gofry,
Ben umieszcza nowe posty,
Jeff ludzi zabija,
Jasona boli szyja,
Liu blizny swe bada,
Sally puzzle układa,
Hoodie stale coś kameruje,
E.Jack nerki wyjmuje,
Red się rozbiera,
bo gra z Silverem w pokera..
Masky sernik zjada,
Kasper czarne msze odprawia,
Jane włosy farbuje,
Nina na coś pluje,
Ann wszystkich leczy,
(bo ciągle ktoś beczy)
Puppeteer się wygina,
Candy koty z dala omija,
Zalgo może cię opętać,
kiedy z Takerem będziesz się szwędac,
S.Hunter do lasów dzieci porywa,
L.Jack cukierki zagryza,
Clocky czasu pilnuje, 
Helen zwłoki maluje,
Skroll stale kogoś obserwuje,
Mike do piosenek pozuje,
Nikki w krzakach się czai,
Nathan szlugi pali,
Nick chłopaków głównie podrywa,
ludzkiego mięsa nie da nikomu gryza,
Kagekao wino rozlewa,
Smile dog gryzie pedał,
(taki od roweru)
Alice ludzi podpala,
Judge krew Helenowi odpala,
Zero ma schizofremię,
bo pogryzły ją szerszenie,
Trender jest nudny...
sztywny, oraz żmudny...
Slender wszystkim dowodzi,
za Operatora się obchodzi,
Colin już nie żyje,
może jeszcze kiedyś ożyje i zabaluje
i z nami zapozuje,
(seksowne pozy, dzikie wygibańce).
Więc widać, rozrywek im nie brakuje,
ciągle ktoś kogoś fauluje,
Na odludziu mieszkają, siebie kochają,
choc ze Skrollversami nie żyją w zgodzie,
bo walczą ze sobą o każdej pogodzie.
Brat bratu bratem, siostra siostrze siostrą,
chociaż zdarzają się kłótnie,
bo w jakiej rodzinie ich nie ma?
Ktoś kiedyś komuś: "WYPIERDZIELAJ!".
Po tym idą na Rollercoaster...
ta rodzina
...CREEPYPASTAMONSTER






Udało wam się kogoś wrobic na pierwszego kwietnia? Mi jedynie paru znajomych i trzech nauczycieli... podkładałam im sztucznego pająka xd. I wielokrotnie dawałam się narbrac koledze... to dla mnie niespotykane, bo to ja częściej heheszkuje w klasie :D


A teraz.... wbijajcie tutaj :DDD
Jest II rozdział
Przypominam, rozdaje wróżby ^^
_______________________________________________________________________________________________



WIADOMOŚC O OSTATNIEJ CHWILI! - MILENA W STANIE KRYTYCZNYM ZOSTAŁA PRZENIESIONA DO SZPITALA Z POWODU ZAWAŁU SERCA. POWODEM BYŁO DOWIEDZENIE SIĘ O... O... O... O WZNOWIENIU MANGI HUNTERXHUNTER! *łzy szczęścia* POWRÓCI DOPIERO W NAJBLIŻSZY PONIEDZIAŁEK. PRZEPRASZAMY ZA USTERKI (Ben, ty niedobry, ty..!)

1 komentarz:

  1. Wielki powrót!
    ~~~~~~~~~~~~~~~
    Yay, jestem z maja! Ben, pjona!
    Najlepszy w wierszu jest Smiley Dog XD
    Wznawiają? W końcu trzeba będzie to dokończyć... Utknęłam gdzieś na sto sześćdziesiątym którymś rozdziale...
    Żyj! :D

    OdpowiedzUsuń

Perypetie II

  Vincent zmierzył wszystkich wzrokiem, oceniając ich reakcję. Niski mężczyzna patrzył na Toby'ego ze spokojem, podczas gdy on sam doz...