sobota, 18 czerwca 2016

Już 1500 0.0


Wiem, że wszyscy przychodzą tutaj z nudów, albo zabłądzili, ale 1500... (teraz już 1528 xd). Z tej okazji... spełnię wasze żądanie! Bez żadnych "ale...". Można np. żądać ode mnie iluś tam faktów. Albo podsunięcie mi pomysłu na posta (nie żebym nie miała, bo pomysłów mam od cholery xD). Na końcu napisze kto był pomysłodawcą. Może wierszyk? (tylko o czym xd). Mina pedofila? Zwykła? (firanki rozumieją...). Co tam chcecie. Przyjmuję dwa zadania na łebka, czekam do lipca.
No i dziękuję, Koszmarki!
Pozdrawiam :3



(ps. zapraszam do głosowania obok -->>)

2 komentarze:

  1. Wpadłam na twojego bloga dzisiaj i szczerze: spodobał mi się! Bardzo fajnie piszesz i miło jest się natknąć kto też wielbi ''straszny makaron'' XD Będę wpadać częściej.
    A co do tego pomysłu na 1500...to może klasyk 50 (lub ile byś chciała) faktów o tobie? Albo wpis z twoimi marzeniami, co robisz gdy masz czas wolny, twoje ulubione postacie z creepypasty/anime lub coś w ten deseń?
    P.S Super opis ''o mnie'' XD
    Pozdrawiam!

    A jakbyś chciała to w wolnej chwili wpadnij do mnie:
    www.aleksa01.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje!!!
    Ja tu nie przychodzę z nudów lub przypadkiem, tylko czekam na notki bo bardzo lubię Twój styl pisania. To mnie po prostu rozwala :')
    Również jestem za tym, żebyś zrobiła ileś-tam faktów o Tobie :D
    A co do moich żądań...
    To jeszcze tu wrócę :3

    OdpowiedzUsuń

Perypetie II

  Vincent zmierzył wszystkich wzrokiem, oceniając ich reakcję. Niski mężczyzna patrzył na Toby'ego ze spokojem, podczas gdy on sam doz...