piątek, 1 lipca 2016

Spełniam żądanie - 50 faktów o mnie


Chcieliście, więc oto jest:

1. Otaku
2. Jestem w 70% no-life...
3. Uwielbiam Five Night's at Freddys <3
4. Pesymista w miłości
5. Ulubione postacie to Ben, Kreis, Nick, Jeff, Toby, Soul Taker i Aleksander.
6. Urodziny współdzielę z Toby'm :3
7. Nocny marek.
8. Ulubione anime: HunterXHunter, Angel Beats i "Klasa zabójców" (nigdy nie mogę poprawnie tego napisac, więc napiszę po polsku! xD)
9. W swoim życiu przeczytałam tylko dwie mangi... (znaczy było ich sześc, ale dwie opowieści xD).
a) Durarara i Wilcze dzieci.
10. Lubię czytac książki, najbardziej lubię fantasty i detektywistyczne.
a) Jeśli chodzi o ulubione książki, to Powiedz wilkom, że jestem w domu. To jest za-rą-bi-ste
11. "Zerowa Maria i puste Pudełko" urzekło mnie *_* (tak, też jedna z ulubionych)
12. Jeśli chodzi o znienawidzone anime to "Highschool of the dead".
13. Nigdy nikogo nie pobiłam, nie jestem agresywna *skrzyżowane palce*
14. Praktycznie wszędzie używam nazwy "JeffandKillua". Czy to ask, czy samequizy, zapytajec... wszędzie! xD
15. 75% Introwertyk (co nie znaczy, że nie mam przyjaciół xD)
16. Znajomi mówią na mnie Halina, Borówka, Czekolada, a jedna przyjaciółka Żulińska xD
17. Chłopczyca.
18. Angielski to mój ulubiony przedmiot, za to znienawidzony to niemiecki.
19. Ulubione powiedzenie? SURPRISE!!! (inglisz perfekt xd)
20. Noszę pingle x'D
21. Miła dla większości...
22. Mam jasne włosy do łopatek, kręcone na końcu i ciemne, brązowe oczy. Zazwyczaj uczesana w wyskiego kitka, ale przyzwyczajam się do rozpuszczonych.
23. Mściwa.
24. Zbyt naiwna i ufna.
25. Raczej łatwo się ze mną dogadać.
26. Leniwa...
27. Motto życiowe? Jeśli ktoś prosi cię o przysługę, to zrób to tak, aby już nigdy więcej o nic ciebie nie prosił.
28. Moja ulubiona gra "podwórkowa" to "Pi-ka-chu!", "Sprzedajemy narkotyki", "Pisze Pani na maszynie" i "Pani Zo-Zo-Zo" (i co z tego, że Pani Zo-Zo-Zo to bardziej wyliczanka, a Pisze Pani na maszynie to taki rodzaj masażu xD)
29. Jesteście moimi Koszmarkami (jakby ktoś się jeszcze nie skapnął jak was nazywam xDD)
30. Wszędzie widzę skojarzenia...
31. Słucham wszystkiego co mi wpadnie w ucho.
32. Ulubieni YouTuberzy to JDabrowsky, Mohehe, Kiślu, Marco Kubiś i Eleven.
33. Inni lubiani to Axerfish, Fuzionek, Buki, Kisiel, Turpart... dużo tego 0_0
34. Pomorze.
35. Kiedyś zamierzam oddac włosy do fundacji
a) i obciąc się "na chłopaka" xD
36. Jestem bykiem.
37. Uwielbiam magiczne stworzenia typu elf, smok, warg *_*
38. Ale jednorożce i inne konie już nie...
39. Oprócz prowadzenia bloga, czytania książek i oglądania anime, lubię też rysować i pisać śmiechowe wierszyki.
40. Uwielbiam jeździc rowerem.
41. Chcę się nauczyć jeździc na desce.
42. Mieszkam na jakimś odludziu, z dala od rówieśników.
43. Sama zarabiam na kieszonkowe xD
44. Po wakacjach do pierwszej gimnazjum.
45. Moim marzeniem jest odwiedzenie Kanady i Japonii ^^
46. Innym marzeniem jest uzyskanie Lucid Dream *_*
47. W wolnym czasie słucham muzyki.
48. Kiedyś chciałam napisać książkę i zostać najmłodszą autorką, ale to niemożliwe, bo najmłodszym jest pięciolatek...
49. Uwielbiam słuchac openingów z anime :3
50. Uwielbiam zwierzęta.


 Uff, koniec! Dotrwałam do końca! Jak komuś jeszcze mało, może wejśc w stronę "O mnie".
      Trzymajcie się, Koszmarki!

3 komentarze:

  1. Trochę mi się Tobą pokrywa XD
    Punkt nr1-otaku, łączmy się XD, punkt nr2-ja też, punkt nr5-Ben, Jeff i Toby (moi ulubieńcy), punkt nr31-ja tak samo, punkt nr32-Marco Kubiś i Eleven to też jedni z moich ulubionych, punkt nr42-odcięci od społeczeństwa, łączmy się, punkt nr49-ja też, punkt nr50-zwierzaki for life
    Także ten... trochę podobne jesteśmy XD

    OdpowiedzUsuń
  2. ja też lubie czytać książki, oglądać anime, rysować oraz pisać :) nie słucham też jednego gatunku muzyki. I myślałam że jesteś strasza od mnie haha

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O i w końcu dodało mi komentarz :) zawsze mi nie chciało dodać jak komentowałam jakiś rozdział :/

      Usuń

Pisząc inaczej: Czego słucham..? #7

Nigdy nie byłam przywiązana do konkretnego typu muzyki. I właściwie dalej nie jestem, choć istnieje kilka zespołów i wykonawców, którzy tr...