sobota, 24 grudnia 2016

Radosnych (creepy) Świąt + info


 Także... w tym jakże cudnym dniu, życzę wam bogatego Mikołaja...
Mikołaja? Rodzice się namęczyli z prezentami, a teraz wszystkie pochwały zgarnie ten czerwony grubas?!
...szczęścia, uśmiechu na twarzy, zdrowia...
No, przydałoby się.
...kasy...
500+...
Agh, zamknij się, moja pesymistyczna osobowość!  Eh, no i przede wszystkim, abyście nie skończyli tak jak ja z gorączką.


Teraz ogłoszenia: na rocznicę planuję przetłumaczyć wam pewną creepypastę, ale sami widzicie, od kilku dni czuję się jak rozkładające zwłoki i nie mogę nawet ustać na własnych siłach. Przepraszam... być może pojawi się krótko przed Sylwkiem. Posty też rzadko się pojawiają, bo wena gdzieś wyparowała, a poza tym, zaczęłam tyle wątków, że nie wiem jak wybrnąć (moja_mądrość). Czy mogę wam coś zdradzić? Hmm... na pewno spodziewać się czegoś po Ticcim...
+jak też widzicie, niektóre postacie się "powtarzają", więc to wy zdecydujcie czyi punkt widzenia mam opisać w następnym poście. Macie szeroki wybór.

Jeszcze raz radosnych fiąt, koszmarki :)

1 komentarz:

  1. Trochę spóźnione te życzenia będą ale trudno :D.
    Ja Tobie też życzę wesołych Świąt, spełnienia marzeń, weny, sukcesów, mniej pesymistycznej osobowości, no i przede wszystkim zdrowia. Kuruj się!

    OdpowiedzUsuń

Pisząc inaczej: Czego słucham..? #7

Nigdy nie byłam przywiązana do konkretnego typu muzyki. I właściwie dalej nie jestem, choć istnieje kilka zespołów i wykonawców, którzy tr...