czwartek, 12 stycznia 2017

Pisząc inaczej: Moje top 5 piosenek związane z creepypastami #1



Hi. Żeby było tutaj bardziej śmiesznie, postanowiłam zrobić nową "serię". Patrząc po tytule, sami domyślacie się co tutaj znajdziecie...
Przynudzam?, to zaczynajmy:

*kolejność losowa*

5.  Toby (Ticci Toby inspired orginal song)

4. Jeff the killer - "Jestem świrem" AMATORSKI HORROR RAP
I tu miałam wielki dylemat, czy postawic piosenkę o E.Jack'u czy uśmiechniętego... spalony ryj wygrał.

3. Slender Rap by JT Machinima
I to co kryje się pod numerkiem 3, bardziej można by zaliczyć do listy "top 5 piosenek o grach"... czy coś takiego. Ale Slender jest? Jest!

2. Slendy's Proxy #1 AMATORSKI HORROR RAP

1. Kasper the Satanist AMATORSKI HORROR RAP
Uwaga, jest to piosenka rodzaju "nie słuchaj mnie w towarzystwie", więc lepiej weźcie słuchawki, zaszyjcie się w kącie gdzieś w odludnej części domu, słowem, nigdy nikomu nie mówcie co przed chwilą wysłuchaliście, szczególnie babci... i fanatykowi 0.0
Gdyby ktoś miał wątpliwości do do mojej religii - nie, nie wychwalam Szatana. Po prostu mam taki specyficzny gust.


 Wow, większość piosenek to AMATORSKI HORROR RAP. Nieźle. A wy słuchacie muzyki bardziej "normalnej" czy typem zbliżone do mojej topki? 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Perypetie II

  Vincent zmierzył wszystkich wzrokiem, oceniając ich reakcję. Niski mężczyzna patrzył na Toby'ego ze spokojem, podczas gdy on sam doz...