wtorek, 30 sierpnia 2016

Write and read


 Witam, moje Koszmarki ^^
Informuję tylko, że raz na jakiś czas na tym blogu zamiast standardowego "Dni z życia CreepyPast" mogą się pojawiać opowiadania zupełnie niezwiązane z creepypastą, trollpastą, ani nic z tych rzeczy.
To będą opowiadania, prawdopodobnie, wykraczające poza mój chory świat.
Mam nadzieję, że nie będziecie bić...
A powodem tego jest wzięcie udziału w tym konkursie  --> podejrzany link <--
 No i zachęcam innych ^^

Jeszcze jedno - spróbujcie mnie nie spalić na stosie za to, że posty pojawiają się coraz rzadziej... chcę po prostu dobrze wykorzystać ostatnie dni wakacji (czyt. chcę siedzieć sama na strychu czytając książkę i popijając herbatę z mlekiem, szukając natchnienia do napisania zdania do mojej książki, która i tak pójdzie do szuflady)
Ale powiem wam coś na pocieszenie - jak na razie nie mam zamiaru nikogo zabijać, a tylko lekko okaleczyć. Cieszmy się.
No i dodam nową postać... znowu.. tym razem nie będzie to kolejna ofiara moich wymysłów...

 Trzymajcie się, Koszmarki! I pamiętajcie aby zawsze być czujnym. Nigdy nie wiadomo kiedy Offender zza rogu wyskoczy.

3 komentarze:

  1. Dzięki, ze do mnie zajrzałas, to po pierwsze.
    Po drugie, nie wiedziałam, że jest coś takiego jak trollpasta. Chętnie poznam. :D
    ,,Ale powiem wam coś na pocieszenie - jak na razie nie mam zamiaru nikogo zabijać, a tylko lekko okaleczyć. Cieszmy się." Doskonałe zdanie. Pasuje do mnie wprost idealnie. Czujność najważniejsza. Ale... kto to Offender?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Offender to zboczony braciszek wujaszka Slendera... gwałci wszystko co oddycha xd

      Usuń
  2. Fajnie będzie przeczytać "niecreepypastowe" opowiadanie Twojego autorstwa. Czekam z niecierpliwością ^^

    OdpowiedzUsuń

Perypetie V

 - Jeszcze. - powiedział Vincent zaciskając pięści pod stołem - Opowiedz mi jeszcze.  Bezoki westchnął i mozolnie ściągnął maskę, odsłani...